Łatwość komunikacji omnikanałowej

Świat komunikacji tekstowej nieustannie się zmienia. Klienci oczekują możliwości kontaktowania się z firmami już nie tylko za pomocą e-mail, ale także przy wykorzystaniu SMS, komunikatorów serwisów społecznościowych oraz czatów na stronie internetowej. Comapi Branch nie tylko oferuje dostęp do wszystkich powyższych kanałów w jednym miejscu, ale także dostarczy wiadomości do klienta każdym z tych kanałów z uwzględnieniem preferencji odbiorcy. Wbudowana inteligencja pozwala na nadanie priorytetów kanałom komunikacji wybranym przez klienta.
just hi
message comers

Zmaksymalizuj zwrot z inwestycji

Korzystanie w pierwszej kolejności z bardziej efektywnych kosztowo kanałów komunikacji przynosi znaczne oszczędności. Branch jest węzłem komunikacyjnym, z którym zintegrujesz wszystkie wykorzystywane kanały komunikacji.

Technologie jutra

Dzięki Comapi uzyskasz dostęp do nowych kanałów komunikacyjnych natychmiast po ich udostępnieniu w naszym środowisku. Od razu będziesz mógł włączyć je w swoją strategię komunikacyjną aby zmaksymalizować skuteczność dotarcia do Klienta. Sprawdź, nad czym pracujemy już dziś!
hud of channels
outbound comapi

Poprawa jakości dostarczania

Ustaw priorytety oraz dodatkowe kanały, którymi dostarczysz wiadomość w przypadku niedostępności kanału głównego.
loyalty

Lojalność klienta

Komunikuj i rozmawiaj z klientami za pośrednictwem preferowanych przez nich aplikacji. Czatuj z klientami tak, jak czatujesz z przyjaciółmi.

access_time

Redukcja wysiłku

Zapomnij o kosztach integracji nowych kanałów komunikacyjnych w swoje systemy. Dzięki Branch skorzystasz z nowych kanałów komunikacyjnych Comapi zaraz po ich udostępnieniu.

settings_applications

Elastyczna konfiguracja

Wybierz wygodniejsze dla siebie rozwiązanie - skorzystaj z integracji API lub portalu Comapi.

send

Treść

Wysyłaj wiadomości zoptymalizowane dla danych kanałów komunikacyjnych. Zaprogramuj "One" API aby automatycznie dostarczyć odpowiednią treść do odpowiedniego kanału komunikacyjnego.

settings

Reguły

Zdefiniuj proste reguły oraz strategię komunikacji dopasowaną do swojego biznesu. Przykładowo: wyślij wiadomość do Inbox w swojej aplikacji. Jeśli klient nie korzysta z aplikacji, wyślij tą samą wiadomość przez Messenger, jeśli ten kanał również jest niedostępny, wyślij SMS. Twoja wiadomość zawsze dotrze do adresata.

settings_input_component

Dostępne kanały

Dzięki zintegrowanym w jednym miejscu kanałom SMS, Facebook Messenger, e-mail czy Czat www, wystarczy jedno kliknięcie, aby rozpocząć komunikację z klientami.

Napisz do nas

Skorzystaj z formularza kontaktowego lub napisz do nas na numer +48 664 079 329 aby rozpocząć chat SMS