Czat w dowolnym kanale

Twoi klienci chcą korzystać z preferowanych przez siebie kanałów komunikacji. Dzięki Comapi Chat poprowadzisz rozmowy z klientami poprzez Facebook Messenger’a, czat www, wiadomości SMS, e-mail oraz czat w aplikacji z jednego panelu on-line. Wkrótce rozszerzymy naszą funkcjonalność o Twitter’a, Skype’a, Apple Business Messaging oraz WhatsAPP’a.
inbound comapi
outbound comapi

Dedykowane zespoły wsparcia

Tworząc wiele zespołów wsparcia w Comapi Chat sprawisz, że Twój klient zostanie obsłużony przez odpowiedniego specjalistę. Utwórz zespół sprzedaży, zespół obsługi klienta, pomocy technicznej lub np. VIP – szybciej odpowiesz na zgłoszenia, zwiększysz konwersję i usatysfakcjonujesz swoich klientów.

Każdy nowy czat zostanie automatycznie przydzielony do odpowiedniego zespołu skracając czas odpowiedzi i zwiększając ich efektywność.
Zobacz jak działa nasz Chat Widget

Pakiet korzyści Comapi

Korzyści dla Twoje firmy, płynące z Comapi Chat:
Nawiązuj kontakt z klientem każdym dostępnym kanałem – to już nie tylko proste wysyłanie wiadomości.
Zarządzaj rozmową z klientami przy wykorzystaniu jednego panelu on-line z przejrzystym podziałem na kanały komunikacji dla każdego klienta.
Brak konieczności integracji oddzielnych API dla każdego z kanałów komunikacji. Jedno API wystarczy do zarządzania całą komunikacją, powiadomieniami oraz wiadomościami do klientów.
drinks of comapi
pan_tool

Ograniczenie kosztów

Utrzymuj pełną kontrolę nad kosztami dzięki predefiniowanej ilości segmentów możliwych do wysłania w ramach jednej wiadomości.

access_time

Po godzinach pracy

Wysyłaj automatyczne powiadomienia w godzinach, gdy firma nie pracuje.

call_made

Predefiniowane wiadomości

Zwiększ wydajność oraz jakość obsługi klienta dzięki predefiniowanym wiadomościom.

save

Wyszukiwanie oraz archiwizowanie rozmów

Wyszukuj historię komunikacji z każdym klientem według numeru telefonu.

search

Zautomatyzowane przydzielanie wiadomości

Zdefiniuj zespoły odpowiedzialne za odpowiedzi na zgłoszenia klientów w specyficznych obszarach Twojego biznesu.

perm_identity

Profile klientów

Przechowuj informacje o klientach z narzędzia Broadcast.

Napisz do nas

Skorzystaj z formularza kontaktowego lub napisz do nas na numer +48 664 079 329 aby rozpocząć chat SMS